ISLAM ❤
ISLAM ❤
Assalammualaikum, welcome to my blog. I am Nur Aqila Saliha. Islam is my life. I love Allah, Rasullah, Al-Quran and more. Alhamdulillah, now Im 11 years old. Insha'Allah I have a lot of follower like Lyssa Faizuren, Nabila Medan and Faqihah Husni. Pray for my excellence in UPKK. You can leave some note in my chatbox. Syukran.
Al-quran atau Novel Cinta ?
7 February 2012 | 10:56 am | 2 candies

Assalammualaikum !
Okay ! Harini kita nak cerita 1 perkara ?
perkara ape ni qilla oii ?
tengok tajuk ! Al-quran atau Novel cinta ?
hahh ! ape kena mengena ni ?
ni ! sebernanya , haritu abang kita syokkk baca novel cinta ,
dia kata la kat kita , "dalam 1 jam aku boleh habiskan 1 novel , 700 lebih muka surat tu !"
kita jawab la !
"ape guna kau baca novel cinta yang 700ratus muka surat tu ? baca la AL-QURAN
Al-quran pun baru 600 lebih , kan boleh katam dah sehari"
Habistu , semua gelakk . betul kan ape kita cakap tu !
kalau baca novel yang tentang agama tk pe la jugak ,
baca novel cinta boleh , tapi , abang kita tu , baca al-quran sebulan sekali kot -_- .
ape la  , baca boleh ! tapi ingat Al-quran jugakk !!
boleh katam tu derr !! dapat pahala jugak ! kalau novel cinta ?
menggatal tergelak -_- . aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
tu je nak cerita , HAHA . 
Kbaii !!