ISLAM ❤
ISLAM ❤
Assalammualaikum, welcome to my blog. I am Nur Aqila Saliha. Islam is my life. I love Allah, Rasullah, Al-Quran and more. Alhamdulillah, now Im 11 years old. Insha'Allah I have a lot of follower like Lyssa Faizuren, Nabila Medan and Faqihah Husni. Pray for my excellence in UPKK. You can leave some note in my chatbox. Syukran.
Welcome MALAY ! Bye INA !
29 February 2012 | 9:47 am | 0 candies

Assalammualaikum !
Semalam kan ! kita baru balik MALAYSIA !
perhh , shopping habis kat sana , duit 4 ribu terus habis !!
Gila la ! korang nak tengok gambar-2 kita kat sana //cehh\\
Kena add kita dulu kat fb ! lepastu , kita approve , 
pergi kat album or profile , click like , baru tengok ^_^

Hari pertama ^_^
.
pergi hotel , mandi , tukar baju , terus pergi makan , 
//Lupa sudah xD\\

Harini kedua ^_^

Pergi ke GUNUNG TANGKUBAN PERAHU , 
Beli baju , cenderamata , angklung , menggedik , snap-2 , 
makan-2 , mendaki , dan banyak lagi !
balik hotel , rehat dan solat , 
lepas solat , pergi CIBADUYUT , beli kasut , beg , teddy bear , 
seluar , dan banyak lagi !
lepastu , jejalan kat cimpelas ,
lepas jejalan , pergi makan ^_^ . 

hari ketiga ^_^

pergi ke pasar baru , 
beli kain batik , beli kain buat baju raya , beli jubah , 
dan banyak lagi !

lepastu , pergi beli seluar jeans , baju , dan !!!
PIXEL BEADS ! (HAMA)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
benda aku paling suka , 
lepastu , pergi makan kat nasi padang kot , 
entah la !

Hari keempat ^_^

pergi ke !!!

TRANS STUDIO !!
(benda paling aku suka)

yeahhh !! Aku naik semua benda ni !

//rumah hantu\\

//naik bot dan terjun :D\\

(benda ni gila sampai aku tutup mata xD)

//brommm-2 , lumba kete\\

(tempat sains)


//semua ni aku naik ^_^\\

OKay ! Time naik semua tu , hujan , *IN DOOR*
roller coaster dia time tu kena tutup , sebab kat luar hujan //roller coaster kat luar\\
time masa nak balik tu , hujan dah berhenti ! 
roller coaster dah bukak ! ape lagi ! aku serbu dengan family aku !
time tu , orang panggil aku , suruh ukur tinggi , berdebar-2 aku ,
then , dia ukur ! aku cukup ! boleh masukk !!
YYYYYYYYYYYYYYEEEESSSSSS !!
time nak naik tu !!!
dia laju terus !!! perhh , lepastu dia kebelakang !!
gila la ! tengok gambar ni !


lepastu naik tu , balik , pergi la lapangan terbang , 
naik kapal terbang , sampai KLIA , check out , 
keluar , masuk kereta , dalam kereta tu kan , 
abang aku cerita , kat genting ! 
Space Shot dia kan , dulu , waktu mula-2 bukak ,
abang aku cerita , ade sorang budak perempuan ni , ade naik space shot ,
rambut dia panjang , ......
waktu space shot turun dengan laju, rambut dia tersangkut kat space shot , kepala dia tercabut , 
lepastu , sekarang , sape nak naik space shot tu , 
rambut panjang tk boleh , sekarang aku insaf xD . 
tk nak naik space shot lagi xD . 



Sampai disini saje :P